pombinho escribiu:Haber si consigo la entrevista y la pongo. Dice que entrenaria al Celta en segunda sin ningun problema, al betis tambien claro
Lojorillo escribiu:Pues para mi es uno d los mejores técnicos nacionales.
No logro comprender el por qué de que no tenga equipo. Podría ser porque realmente no es tan buen técnico, pero me estraña.
Fracasar, fracasar.........Algúns pensan que porque non consegiu un tiutlo co Celta fracasou, e iso é coma se trala suspensión pola choiva, Alfredo entroques de marcar na portería do Valencia marcase en propia porta é o Coruña de Arsenio Iglesias (Bebeto, Mauro Silva, Fran, Djukic etc)quedase sen titulos e a xente pensase que o Coruña fracasara.Matt Le Tissier escribiu:Lojorillo escribiu:Pues para mi es uno d los mejores técnicos nacionales.
No logro comprender el por qué de que no tenga equipo. Podría ser porque realmente no es tan buen técnico, pero me estraña.
A min non me gusta. Os seus equipos son moi brandos, sole encaixar moitos goles nos ultimos minutos, non aposte nada pola canteira, non sabe levar os xogadores, cando lle fixeron equipos o seu gusto fracasou...
Montedamina escribiu:Fracasar, fracasar.........Algúns pensan que porque non consegiu un tiutlo co Celta fracasou, e iso é coma se trala suspensión pola choiva, Alfredo entroques de marcar na portería do Valencia marcase en propia porta é o Coruña de Arsenio Iglesias (Bebeto, Mauro Silva, Fran, Djukic etc)quedase sen titulos e a xente pensase que o Coruña fracasara.Matt Le Tissier escribiu:Lojorillo escribiu:Pues para mi es uno d los mejores técnicos nacionales.
A min non me gusta. Os seus equipos son moi brandos, sole encaixar moitos goles nos ultimos minutos, non aposte nada pola canteira, non sabe levar os xogadores, cando lle fixeron equipos o seu gusto fracasou...
A Victor Fernandez esixiaselle que os Mostovoi, Mazinho, Karpin etc que renderan e loitaran plos postos altos,e conseguino. Fracasar é outra cousa, eé estar por debaixo das espectativas. Superar as espectativas é triunfar(de sobresainte), estar por debaixo é fracasar(de 5 para abaixo), cumprir coas espectativas éfacelo ben, de notable.
A labor de Victor Fernández é comparable a de Pellegrini no Vilarreal, ¿a que a labor de Pellegrini no Vilarreal non pode ser calificado de fracaso aínda que tiña a xogadores da talla de Riquelme, Forlan, Cazorla, Pires etc?
Montedamina escribiu:Pero é que moita xente pensa que fracasou no Celta(recibiu algún que outro voto como o adestrador mais inxustamente loubado viewtopic.php?f=23&t=10558)
hugo escribiu:victor fernandez no es entrenador para el celta actual, ni para jugar en segunda
prefiero a eusebio, o los tipicos entrenadores de segunda, como luis cesar, esteban vigo o luis cesar
Montedamina escribiu:Prengunto entón¿Pellegrini fracasou no Vilarreal(Riquelme, Forlan, etc) por non gañar nada?O Vilarreal do 2002-03 con Reina, Palermo, Senna, Belletti, Victor, Guayre rematou 15º e o do ano seguinte con Sonny Anderson Coloccini Roger eos antes mencionados rematou 8º
¿Arsenio Iglesias fracasaría sen non chega a gañar a copa aínda tendo no equipoa Bebeto, Mauro , Fran etc?
Victor Fernández non fracasou no Celta, Castro Santos cos Mostovoi, Eusebio, Mazinho, Dutruel, Sanchez si que fracasou, tiña un equipo para loitar arriba e ata a última xornada non se salvou. Koeman gañou a copa co Valencia e é un autentico fracasado.
Para fracasar haiq ue deixar de cumprir uns minimos, e ises minimos cumpriunos Victor Fernandez. Que nose clasificou para a champions no 99? Un tal Mostovoi e un tal Mazinho estaban lesionados e os seus sustitutos foran Tomas e Jordi Cruyff. Que perdeu a final de copa? pero non quedaramos que foran os xogadores que o fixeran aposta por querer mais primas por gañala.
Os titulos estan ben, non digo que non, pero non troco os 7 anos de bo fútbol por un trozo de metal. eu pago 200 € por ver fútbol, non por entrar nun museo.
Usuarios navegando neste foro: Majestic-12 [Bot] e 6 convidados