Gracias os amigos/as e compañeiros/as da peña Comando, UME, Centolos, Milladoiro e Siareiros, sodes uns monstruos (e monstruas, como diría a ministra

Un só lamento: que non poidera estar Franchu. Unha aperta 'badulaque'

.
Javito escribiu:lauritta escribiu:Solo me queda daros las gracias,por hacerme disfrutar en la grada.
En las gradas se monta la fiesta y esto sería imposible sin vosotros.
Dpués de esta desastrosa temporada me quedo con lo mejor:Haberos conocido![]()
Sempre Comando....y porsuepues..Sempre Cantareiras![]()
![]()
Voy a llorar........xD!
McCartney escribiu:Yo disfruté como un enano. Lo pasé en grande. De hecho, ya tengo ganas de repetir otra vez. Un placer conocer a tanta buena gente junta.
A ver si os cuelgo unos vídeos que tengo y alguna foto
comandoeira escribiu:McCartney escribiu:Yo disfruté como un enano. Lo pasé en grande. De hecho, ya tengo ganas de repetir otra vez. Un placer conocer a tanta buena gente junta.
ya estas empezando
![]()
Amergin escribiu: A nosa moderacion coa bebida onte deixonos tempo para elo. [/size]
mice escribiu:comandoeira escribiu:McCartney escribiu:Yo disfruté como un enano. Lo pasé en grande. De hecho, ya tengo ganas de repetir otra vez. Un placer conocer a tanta buena gente junta.
ya estas empezando
![]()
Aquí van las mías:
http://picasaweb.google.es/michi.mice/ChurrascadaFinDeTemporadaYPartidoCeltaAlavS
celtadpd escribiu:Si señor, boa festa a de onte no noso furancho favorito. Primeiro un dez a xente do local pola seu bo facer e tamén a xente de Comando polo organización (unha aperta para Franchu, a gran ausencia do encontro). Ademais foi un pracer volver a atopar a eses celtistas e amigos polos que xa merece ir ata a Balsa.
Mención especial merecen as "cantareiras" as que tiven o pracer de coñecer a todas (aínda que algunha xa me aturara algunha que outra vez), dende mice (perdoa confundir a túa vaca cun gato) ata Lauceleste. Por certo, esto vai por dúas delas, cumprin a miña palabra de comer con elas e despois animar en Marcador tamén con elas. Un prea sempre cumpre a súa palabra
celtadpd escribiu:Si señor, boa festa a de onte no noso furancho favorito. Primeiro un dez a xente do local pola seu bo facer e tamén a xente de Comando polo organización (unha aperta para Franchu, a gran ausencia do encontro). Ademais foi un pracer volver a atopar a eses celtistas e amigos polos que xa merece ir ata a Balsa.
Mención especial merecen as "cantareiras" as que tiven o pracer de coñecer a todas (aínda que algunha xa me aturara algunha que outra vez), dende mice (perdoa confundir a túa vaca cun gato) ata Lauceleste. Por certo, esto vai por dúas delas, cumprin a miña palabra de comer con elas e despois animar en Marcador tamén con elas. Un prea sempre cumpre a súa palabra
Die_RCC escribiu:celtadpd escribiu:Si señor, boa festa a de onte no noso furancho favorito. Primeiro un dez a xente do local pola seu bo facer e tamén a xente de Comando polo organización (unha aperta para Franchu, a gran ausencia do encontro). Ademais foi un pracer volver a atopar a eses celtistas e amigos polos que xa merece ir ata a Balsa.
De mín non fas mención? Carallo, como levaches a decepción de que non son unha rapaza xa non falas de mín![]()
mice escribiu:comandoeira escribiu:McCartney escribiu:Yo disfruté como un enano. Lo pasé en grande. De hecho, ya tengo ganas de repetir otra vez. Un placer conocer a tanta buena gente junta.
ya estas empezando
![]()
Aquí van las mías:
http://picasaweb.google.es/michi.mice/ChurrascadaFinDeTemporadaYPartidoCeltaAlavS
Centolos escribiu:mice escribiu:
Aquí van las mías:
Moi boas fotos Mice (ainda lonxe do estilo de Champy e Franchu...), eu xuraría que polo menos había o dobre de xente, pero bueno... a ver se a xente vaise animando a subir as súas...
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 0 convidados