JES escribiu:
........
Al acabar la asamblea me fue grato comprobar que los gritos y los piques se
habían quedado dentro y que a nivel personal no aprecié ni tampoco sentí
ningún tipo de rencor por ningún lado, nos sentimos todos parte de algo que
se llama celtismo y que a pesar de las discrepancias lo que si parece claro
es que todos queremos que las cosas se hagan de la forma que mejor beneficie
al REAL CLUB CELTA DE VIGO S.A.D. y a su afición.
Un saludo celeste desde Vigo
Nos leemos...
JES
P.D. A veces me pregunto si por 90 minutos de partido cada semana merece
la pena tanto fregao
................
mareaceleste escribiu:ben este domingo hai ''elecions'' na fdp... ao parecer so hai unha candidatura... eu coñezo a alguns dos membros que van nesa candidatura (dixomo algun membro)mais non atopo a relacion cancreta dda directiva nin o seu ''programa'' penso que a catro dias vista da ratificacion deste directiva polo resto de peñistas e mais que convinte que saian a palestra e nos conten un pouco cales son as liñas maestras que van seguir...saudos.
JES escribiu:mareaceleste escribiu:ben este domingo hai ''elecions'' na fdp... ao parecer so hai unha candidatura... eu coñezo a alguns dos membros que van nesa candidatura (dixomo algun membro)mais non atopo a relacion cancreta dda directiva nin o seu ''programa'' penso que a catro dias vista da ratificacion deste directiva polo resto de peñistas e mais que convinte que saian a palestra e nos conten un pouco cales son as liñas maestras que van seguir...saudos.
Entre el sábado por la mañana y el lunes hemos mandado una carta a TODAS las peñas que forman parte de la FdP presentando nuestra candidatura.
Si no te ha llegado te la puedo mandar por email.
Nos leemos...
JSE
JES escribiu:mareaceleste escribiu:ben este domingo hai ''elecions'' na fdp... ao parecer so hai unha candidatura... eu coñezo a alguns dos membros que van nesa candidatura (dixomo algun membro)mais non atopo a relacion cancreta dda directiva nin o seu ''programa'' penso que a catro dias vista da ratificacion deste directiva polo resto de peñistas e mais que convinte que saian a palestra e nos conten un pouco cales son as liñas maestras que van seguir...saudos.
Entre el sábado por la mañana y el lunes hemos mandado una carta a TODAS las peñas que forman parte de la FdP presentando nuestra candidatura.
Si no te ha llegado te la puedo mandar por email.
Nos leemos...
JSE
JES escribiu:Pido a los moderadores de este foro que hagan su trabajo y no me permitan insultar a nadie, aunque por más que releo lo escrito, sigo sin encontrar insultos por ningún lado.
davaro escribiu:Eres una de las personas mas correctas y educadas que conozco
davaro escribiu:que se te quiera tachar de todo lo contrario.
Volver a A afección | La afición
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 0 convidados