Zarco escribiu:Aidoo no es q diera solo positivo es q desde ayer tarde tiene fiebre y dolor al toser en el pecho
revivo escribiu:Lo recomendable sería retrasar el partido un día para estar seguros de que no hay contagios. Pero dudo que lo hagan.
Jabixo escribiu:A mí tanto silencio del club tampoco me mola. Espero que no haya varios contagiados.
Viejo Rayacoches escribiu:Al margen del contagio de Aidoo (le deseo pronta recuperación, el covid no debería hacerle mucho daño a tremendo bicho).
Me da que pensar el tema, en África debe estar jodido el tema y no tenemos absolutamente nada de información. Ni contagios ni fallecimientos.
Viejo Rayacoches escribiu:Al margen del contagio de Aidoo (le deseo pronta recuperación, el covid no debería hacerle mucho daño a tremendo bicho).
Me da que pensar el tema, en África debe estar jodido el tema y no tenemos absolutamente nada de información. Ni contagios ni fallecimientos.
E tamén porque non contan ós que morren pola Covid.xukku escribiu:Viejo Rayacoches escribiu:Al margen del contagio de Aidoo (le deseo pronta recuperación, el covid no debería hacerle mucho daño a tremendo bicho).
No caso de África e unha obviedade que están infectadisimos,non teñen medidas,non teñen test,pasan dos protocolos... O incrible e que os clubes non poidan facer algo cos xogadores africanos. Teñen unha taxa de mortalidade baixa porque a poboacion e xoven,e o virus como se sabe afecta a xente máis vella
xukku escribiu:Viejo Rayacoches escribiu:Al margen del contagio de Aidoo (le deseo pronta recuperación, el covid no debería hacerle mucho daño a tremendo bicho).
No caso de África e unha obviedade que están infectadisimos,non teñen medidas,non teñen test,pasan dos protocolos... O incrible e que os clubes non poidan facer algo cos xogadores africanos. Teñen unha taxa de mortalidade baixa porque a poboacion e xoven,e o virus como se sabe afecta a xente máis vella
Ahiovai escribiu:A mortalidade do Covid e maior en xente anciana , en África non teñen ese problema por que e raro chegar a os cincuenta sin morrer de Sida , fame , malaria , guerra civil , patera ... escolla a opción que mais lle guste .
Zarco escribiu:Aidoo no es q diera solo positivo es q desde ayer tarde tiene fiebre y dolor al toser en el pecho
Guderian escribiu:Y este hombre como irá de lo suyo?
Espero que sin síntomas y listo en una semanita para dar el callo
Usuarios navegando neste foro: Soundpower e 19 convidados