efcarrasco escribiu:Bienvenido a tu casa... a pesar de tu nick (cuando me leas un poco lo comprenderás)
Puxeiros escribiu:Benvido! Espero que aprendas galego co foro(e non teñas moi en conta as opinións que terás que ler sobre o Athletic).
BetiAthletic escribiu:Puxeiros escribiu:Benvido! Espero que aprendas galego co foro(e non teñas moi en conta as opinións que terás que ler sobre o Athletic).
Carallo! Eu pensaba que caía ben. Sempre que xogase un Athletic Celta a San Mamés o ambiente e inmellorable.
moscog escribiu:O Athletic e a afección cae ben, o que cae mal son os xogadores hahah
Enviado desde mi CUBOT DINOSAUR mediante Tapatalk
A min os que me cae mal son os xogadores, son o antifutbol e uns porcos xogandosiareiro escribiu:A afección ben, o clube lle poden ir dando que papamos un descenso gracias a que son uns mafiosos.moscog escribiu:O Athletic e a afección cae ben, o que cae mal son os xogadores hahah
Enviado desde mi CUBOT DINOSAUR mediante Tapatalk
Enviado dende o meu SM-G920F usando Tapatalk
Totalmente, horríbel planificación deportivaBetiAthletic escribiu:Digo eu que a culpa do descenso foi , entre outros, de Hristo Stoickov e Fernando Vázquez ademais dos xogadores.
Por non falar do pesimo primeiro ano de Mouriño coma presidente.
O derradeiro partido contra o levante gañamoslo ben.
BetiAthletic escribiu:Digo eu que a culpa do descenso foi , entre outros, de Hristo Stoickov e Fernando Vázquez ademais dos xogadores.
Por non falar do pesimo primeiro ano de Mouriño coma presidente.
O derradeiro partido contra o levante gañamoslo ben.
Benvido !!! Eu tamén sigo sobretodo a sección do estadioMeuVigo escribiu:Un saúdo a xente de por eiquí. Fai moitos meses que sigo o foro en concreto a sección dedicada o estadio.
E coma quería tamen opinar pois.. Saudos!!
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 3 convidados