BoPeixe escribiu:Como va a ser el filial un equipo donde TODOS tengan nivel o posibilidad de subir . Eso es imposible . Si además luego dices que pocos llegan , es una contradicción en si mismo.
Pd- Desde que llegó el Toto no se dio continuidad a ninguno . Excepto Mina si es que hay que ser rebuscado.
Eu non dixen que todos teñan que ter opcións, eu dixen que os que non a teñan e rematen a sua etapa de formación, se queren irse, se lles facilita a saida. E se entendiches outra cousa e que me expresei mal.
Un resumo didactico para entendernos, Goldar, Jordan e Araujo, xogadores que han entrenado co primeiro equipo e han xogado co filial moitos partidos. Goldar ata chegou a debutar. Ben, son xovenes, pero a sua etapa de formación xa está rematada ou a rematar e non conseguiron convencer para facerse un oco no primeiro equipo. A estes xogadores se lles ofrece seguir ou se lles facilita unha salida sen ningún tipo de pega. Araujo decide renovar e os outros buscar un reto mair. A min pareceme ben porque non se lles corta a progresión os chavales pese a que neste intre non teñen nivel de primeira. Eu o vexo así, pero podo entender que ti non, pra gustos colores.