O suizo escribiu:Pero si hasta en segunda en la temporada del ascenso acabo relegado al banquillo. Este tema me recuerda al interminable Dani Abalo, Tuñez, Vila... No estan, estan en equipos muy inferiores pero algunos creen que aqui serian de mucha utilidad.
Celtista_de_Bexo escribiu:O suizo escribiu:Pero si hasta en segunda en la temporada del ascenso acabo relegado al banquillo. Este tema me recuerda al interminable Dani Abalo, Tuñez, Vila... No estan, estan en equipos muy inferiores pero algunos creen que aqui serian de mucha utilidad.
Non, aquí cando estiveron foron uns patáns que nunca xogaron ben e as súas actuacións co Celta en primeira sempre foron desastrosas. De Abalo non digo nada porque non tiña nivel nin para ese nivel desastroso de Túñez e Vila; de feito os goles contra o Liverpool ou a boa actuación na Copa contra o Atlético foron porque eses equipos puxeron a xogar os alevíns xusto contra el.
Iso si, se o Madrid nos cedera a Markkanen* era a caña, tremenda carreira futbolística leva ese rapaz, cánta experiencia, a valía que demostrou.
* Cambiese o nome polo xogador descoñecido da preferencia de cada un.
O suizo escribiu:Celtista_de_Bexo escribiu:O suizo escribiu:Pero si hasta en segunda en la temporada del ascenso acabo relegado al banquillo. Este tema me recuerda al interminable Dani Abalo, Tuñez, Vila... No estan, estan en equipos muy inferiores pero algunos creen que aqui serian de mucha utilidad.
Non, aquí cando estiveron foron uns patáns que nunca xogaron ben e as súas actuacións co Celta en primeira sempre foron desastrosas. De Abalo non digo nada porque non tiña nivel nin para ese nivel desastroso de Túñez e Vila; de feito os goles contra o Liverpool ou a boa actuación na Copa contra o Atlético foron porque eses equipos puxeron a xogar os alevíns xusto contra el.
Iso si, se o Madrid nos cedera a Markkanen* era a caña, tremenda carreira futbolística leva ese rapaz, cánta experiencia, a valía que demostrou.
* Cambiese o nome polo xogador descoñecido da preferencia de cada un.
no, eran unos cracks que nos los quitaron de las manos. por eso uno esta en tailandia, el otro en bulgaria y el otro en segunda b. david sigue en segunda, aunque esta haciendo una buena temporada.
en cuanto a lo de no se que del madrid, no se ni de que hablas ni la verdad me interesa.
Celtista_de_Bexo escribiu:O suizo, ti pensas que non dan o nivel para formar parte do plantel e eu creo que si. Agora, dicir que o tempo os puxo no seu lugar non sei eu...
Túñez xoga a Liga de Campións de Asia.
Abalo xoga Europa League.
Son importantes nos seus equipos e eses equipos non quedan eliminados ás primeiras de cambio. Por riba teñen máis capacidade económica ca nós.
O que pasa é que aquí tendemos a desprestixiar todas as ligas que non sexan as 4 ou 5 potentes de Europa. E ao mesmo tempo mexamos polas bragas cando hai rumores de que imos traer cedidos de equipos reservas ou de filiais de segunda división ou 2ªB.
De feito temos en plantel xogadores fichados da 2ª división que non destacaron especialmente nesa categoría. David Rodríguez si destaca nela, e Vila destacou nela cando xogou.
Insisto, se usas como argumento que Abalo xoga na liga búlgara para dicir que non vale para primeira división española, entón Radoja en qué liga xogaba? Mellberg en qué liga xoga? MKD en qué liga xogaba? Non hai tanta diferenza de nivel dos mellores da liga búlgara aos equipos mediocres (entre os que nos encontramos, á clasificación refírome) da liga española.
O suizo escribiu:Si, no pasa nada por no estar de acuerdo. Pero mira:
* Tuñez juega una liga de campeones que no interesa a nadie. Ganara mucho dinero? Puede ser, pero futbolisticamente...
* Dani Abalo juega la liga bulgara, una de las mas pobres de Europa (por interes). Que juega en Europa? Tambien jugaba el Thun de aqui de Suiza. O el Dudelange. Quien es el Dudelange? Quien es el Ludogorets? Es circunstancial.
* La premier y la liga son las mejores (o prefieres verte un Bangkok vs Luang Prabang). Los equipos de la liga americana tambien tienen pasta, pero no me veria un Chicago vs Kansas ni loco.
* Sigues con lo de traer de filiales, yo no he dicho nunca nada de eso. Pero si vas por ahi, bueno, Sergi Gomez no me parece que haya salido malo. Planas todavia no ha demostrado nada. Pero no, yo no me meo en las bragas por traer un Jose Rodriguez o algo asi.
* No es lo mismo jugar en la liga serbia y dar el salto a la liga BBVA que bajar de la liga BBVA a la bulgara... Radoja ha llegado y ha demostrado. Abalo ha estado muchos años y ni en segunda ha demostrado. MKD jugo titular con Dinamarca y dio la victoria en la EURO contra Holanda. Eso ni en los sueños mas humedos de Vila o Abalo.
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 7 convidados