Lojorillo escribiu:Eu teño unha dúbida, xa que falas do Celga 4.
En qué condicións ou baixo qué termos piden acreditación do nivel de coñecemento dunha lingua?
Eu, por exemplo, son absolutamente bilingüe dende sempre, e falo os dous idiomas indistintamente (aínda que evidentemente cando escribo/falo rápido sempre cometo gazapos ou misturo linguas), así que considero ambas como linguas nativas.
Nese sentido, e supoño que sempre dependerá do ámbito no que te desenvolvas, ¿soen pedir algún tipo de certificado ao igual que cando se fala de linguas estranxeiras?
Graciñas de antemán pola contestación, e dende logo, calqueira dúbida na que che poida axudar... aquí ando.
sandraoc escribiu:o agradecerei
Caronte escribiu:Lojorillo escribiu:Eu teño unha dúbida, xa que falas do Celga 4.
En qué condicións ou baixo qué termos piden acreditación do nivel de coñecemento dunha lingua?
Eu, por exemplo, son absolutamente bilingüe dende sempre, e falo os dous idiomas indistintamente (aínda que evidentemente cando escribo/falo rápido sempre cometo gazapos ou misturo linguas), así que considero ambas como linguas nativas.
Nese sentido, e supoño que sempre dependerá do ámbito no que te desenvolvas, ¿soen pedir algún tipo de certificado ao igual que cando se fala de linguas estranxeiras?
Graciñas de antemán pola contestación, e dende logo, calqueira dúbida na que che poida axudar... aquí ando.
O mesmo Celga do que fala Sandra. Para traballar nas administracións públicas en Galicia, por exemplo, o esixen. Creo que hai 5 Celgas, normalmente piden o 3 ou o 4. O Celga 4 é equivalente a ter o título de bacharelato.
semprecocelta escribiu:Caronte escribiu:Lojorillo escribiu:Eu teño unha dúbida, xa que falas do Celga 4.
O mesmo Celga do que fala Sandra. Para traballar nas administracións públicas en Galicia, por exemplo, o esixen. Creo que hai 5 Celgas, normalmente piden o 3 ou o 4. O Celga 4 é equivalente a ter o título de bacharelato.
Cando eu rematei o bacharelato dixéronme que se ía facer algunha oposición ou necesitaba o título de galego para algo, o pedira no instituto porque ese é o nivel que piden. Nunca o confirmei porque ata o de agora non me fixo falla, pero vexo que coincide co que dis.
Caronte escribiu:semprecocelta escribiu:Cando eu rematei o bacharelato dixéronme que se ía facer algunha oposición ou necesitaba o título de galego para algo, o pedira no instituto porque ese é o nivel que piden. Nunca o confirmei porque ata o de agora non me fixo falla, pero vexo que coincide co que dis.
Si. De feito eu teño o certificado do Celga 4 na casa pra cando me faga falta (de feito xa o usei nalgún exame de oposición no pasado). Non é que mo esixiran, pero así non tiña que facer máis adiante na seguinte rolda o test de galego porque o convalidaba co nivel 4.
Se algún día pasas polo teu antiguo instituto, non está de máis pedilo e telo na casa. Nunca se sabe cando o vas necesitar e iso o fan rápido.
sandraoc escribiu:Os chilenos
Onte vin a Orellana coas súas fillas e hoxe ó Tucu, á súa moza e ó neno no parque, no mesmo tobogán có meu fillo jeje. Menuda planta ten o Tucu. Este verán vin a Larry e son moi similares, así que se é supostamente bó técnicamente, o que nos pode aportar é importante porque por alto pode ser un bastión.
sandraoc escribiu:Como ben di Caronte hai 5 niveis, o Celga 4 (que é un equivalente dun C1 a nivel europeo) o tedes por rematar o bacharelato nun centro secundario galego polo que tí, Lojo, tes o Celga 4. Eu, como estudiei no estranxeiro non o acadei. Cuando estudiaba a carreira non era necesario para dar clases no ámbito privado pero hoxe en día, máis alá das oposisións, non me vale de nada ter o CAP se non aprobo o Celga 4.
PD: Grazas Puxeiros (fódeme moitísimo ese érro en particular)
PD2: o primeiro artigo do meu libro sobre cultura galega fala do Coruña- PSG e do maravilloso súper Depor..... Que noxo!
mirko escribiu:Sandra, ti es galega?
sandraoc escribiu:mirko escribiu:Sandra, ti es galega?
De familia galega e síntome galega.
Nacín e vivín en Francia ata os dezaoito anos pero os meus pais ensináronme a falar en castelán. De feito, tamén (iba) ía a clases de castelán do consulado español cando vivía en Francia e non tiven ningún problema con ese idioma cando vin vivir eiquí. Entendo perfectamente o galego. Teño o oído moi acostumado (tamén pola facutade, os meus profesores daban clases en galego na meirande parte dos casos), e, incluso, podo recoñecer as meteduras de pata do señor Feijóo cando fala en galego (que non son poucas)...
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 0 convidados