Jabixo escribiu:Pues sinceramente, quitando casos aislados como puede ser el de Boufal, yo creo que el equipo se esfuerza. Tampoco vi a nadie que no quisiera correr. El tema es que corren mal, ocupan mal los espacios y tienen que hacer el doble de carrera. En el tramo final del partido eso se acaba notando.
Además de que se sigue notando que juegan agarrotados, con demasiada tensión. No tienen confianza. Dudan todo el rato en cada jugada. No sé si es cosa del entrenador, o de ellos mismos... pero esa impresión me daba.

E que nin Boufal se deixou levar onte, cona. Pra mín o único que se escondeu onte foi Lobotka, que estivo perseguindo a un media punta imaxinario que lle deberon meter na cabeza os tipos de Inception. Pero se non sabes ocupar os espacios, se non tes visión de xogo, se estás na situación máis apurada en anos e non sabes sufrir, se o físico non che da pra ir o choque nin pra gañar en carreira, se todo o fías a calidade individual e un longo etc. o normal é o que estamos vendo.