Celta logo existo escribiu:Outro apunte: gustoume a falta que fixo Vila. Foi amarela, si. E mesmo puido ser peor pero esas faltas hai que facelas unha vez que se comete un erro previo. Faise a falta, apañas unha amarela e morreu o conto. Iso sempre é mellor que o rival, se adiante, che empate ou se meta no partido.
Mido escribiu:Y nadie habla del penalty clamoroso a Aspas? Al menos así me lo pareció desde Río Bajo!
Mostokarpin escribiu:Mido escribiu:Y nadie habla del penalty clamoroso a Aspas? Al menos así me lo pareció desde Río Bajo!
Y a mí en Río Alto.

Manchetto escribiu:Pois mirade por onde a min non me parece penalti, Aspas vair rematar e de repente o tipo do Huesca mete o pe entre o balón e Aspas, para min foi coma se saltara no meio de Aspas e o coiro cunha velocidade de escándalo e Aspas como vai a rematar dalle o defensa e cae. O tipo non lle mete unha patada a Iago nen fai unha zancadilla.
Opinión persoal eh?
Amergin escribiu:Manchetto escribiu:Pois mirade por onde a min non me parece penalti, Aspas vair rematar e de repente o tipo do Huesca mete o pe entre o balón e Aspas, para min foi coma se saltara no meio de Aspas e o coiro cunha velocidade de escándalo e Aspas como vai a rematar dalle o defensa e cae. O tipo non lle mete unha patada a Iago nen fai unha zancadilla.
Opinión persoal eh?
Estou dacordo, a min tampouco me pareceu penal...
djmlbp escribiu:Amergin escribiu:Manchetto escribiu:Pois mirade por onde a min non me parece penalti, Aspas vair rematar e de repente o tipo do Huesca mete o pe entre o balón e Aspas, para min foi coma se saltara no meio de Aspas e o coiro cunha velocidade de escándalo e Aspas como vai a rematar dalle o defensa e cae. O tipo non lle mete unha patada a Iago nen fai unha zancadilla.
Opinión persoal eh?
O mesmo digo, en directo non me pareceu e despois coa repetición quedoume aínda mais claro.
Amergin escribiu:Manchetto escribiu:Pois mirade por onde a min non me parece penalti, Aspas vair rematar e de repente o tipo do Huesca mete o pe entre o balón e Aspas, para min foi coma se saltara no meio de Aspas e o coiro cunha velocidade de escándalo e Aspas como vai a rematar dalle o defensa e cae. O tipo non lle mete unha patada a Iago nen fai unha zancadilla.
Opinión persoal eh?
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 2 convidados