A rañala, raparigo

Mr. Hype escribiu:No sabia en que hilo ponerlo...
Son vídeos cortos de humor de un argentino, Jero Freixas, apasionado del fútbol.
Últimamente trata su vida diaria en la cuarentena con su mujer y dos hijos, en el último vídeo aparece con una camiseta que seguro que os suena.
Vídeos muy recomendados para pasar un buen rato, casi todo el tiempo trata sobre fútbol.
https://youtu.be/FFafO8QcS7w
a min gustoume bastante, historia de clan familiar e toques de Black Mirror.BrunoCaires escribiu:Eu empecei ontes "years and years", e está bastante ben. Levo só 3 capítulos, pero mola
xa rematei "the Eddy", moi boa, a música mestúrase moi ben na acción. Persoaxes interesantes, puntos dramáticos e tamén sensibles, pero moi ben axustadiños. Unha gozada.kobreseiro escribiu:a min gustoume bastante, historia de clan familiar e toques de Black Mirror.BrunoCaires escribiu:Eu empecei ontes "years and years", e está bastante ben. Levo só 3 capítulos, pero mola
Eu estou agora con The Eddy, tamén moi boa.
Enviado desde mi SM-A320FL mediante Tapatalk
siareiro escribiu:Succession, de HBO.
Canela en rama.
Tremendo nivel de hijoputismo que destilan todos los protagonistas.
Enviado desde mi CLT-L09 mediante Tapatalk
siareiro escribiu:Succession, de HBO.
Canela en rama.
BrunoCaires escribiu:siareiro escribiu:Succession, de HBO.
Canela en rama.
Empecei onte a mirala, mola!!
Mostovoi escribiu:Solo han emitido un capitulo de Néboa, poco se puede decir.
La 3ª de Babylon Berlin en Movistar a partir del 26 creo.
Para los amantes de las series tipo Bron, The Killing, Broadchurch, etc... mola mucho "Dublin Murders".
Vistas las 2 temporadas, me ha sorprendido muy gratamente. Si es verdad que el final de la primera temporada, el "girito" me recordó, como apunta siareiro, a Dallas o Falcon Crest y me decepcionó un poco pero la segunda, me parece redonda.siareiro escribiu:BrunoCaires escribiu:siareiro escribiu:Succession, de HBO.
Canela en rama.
Empecei onte a mirala, mola!!
Eu iba con moitas reticencias e anda agardando a terceira tempada como se non houbese un mañá.
Non deixa de ser un Falcon Crest ou Dinastia da vida, pero está moi ben feita, moi bos actores e o nivel de filloputismo que teñen é tremendo.
Usuarios navegando neste foro: efcarrasco e 3 convidados