MisterBlueSky escribiu:https://twitter.com/domingomartindt/status/891407042778451968
Kelsen escribiu:MisterBlueSky escribiu:https://twitter.com/domingomartindt/status/891407042778451968
no, si, ya vereis cómo acaba esto...papa avisó.
cvfidel escribiu:Kelsen escribiu:MisterBlueSky escribiu:https://twitter.com/domingomartindt/status/891407042778451968
no, si, ya vereis cómo acaba esto...papa avisó.
Avisar avisouse con moitos. A maioría non se comen unha rosca dende que saíron.
cvfidel escribiu:Non a desprestixio, a min Naranjo tamén me gustaba, (e me gusta) pero simplemente paréceme ventaxista dicir que xa se avisou como dicindo que era unha cagada a todas luces.
Simplemente digo que outras cagadas enormes do clube en canto a venta de xogadores ao final non saíron tan mal. Vésaxe Mina, por exemplo. E este que comento agora tamén me gustaba moito e non quería que marchase.
Kelsen escribiu:cvfidel escribiu:Non a desprestixio, a min Naranjo tamén me gustaba, (e me gusta) pero simplemente paréceme ventaxista dicir que xa se avisou como dicindo que era unha cagada a todas luces.
Simplemente digo que outras cagadas enormes do clube en canto a venta de xogadores ao final non saíron tan mal. Vésaxe Mina, por exemplo. E este que comento agora tamén me gustaba moito e non quería que marchase.
Lo que está pasando con Mina en Valencia a mi no me atempera para nada el sentimiento de que su salida fue una cagada, pero bueno es otro tema.
En cuanto a Naranjo no es ventajismo, es sensación, sensación de que Naranjo será algún día un jugador económicamente fuera de nuestro alcance, así poco más que eso.
Pd. El tema de la gestión de ciertas cosas por Berizzo y la connivencia con ellas del club creo que ya ha sido suficientemente tocado, si bien ahora con Berizzo en Sevilla cobrando más y fichando aún más, las decisiones tomadas nos pueden "afectar" aún más si cabe.
kobreseiro escribiu:Mmmm, volvemos ao clásico Berizzo-Satán, xa tardaba ;-)
----------------------------------
Como sempre, o de sempre, hala Celta!!!
El tema de la gestión de ciertas cosas por Berizzo y la connivencia con ellas del club creo que ya ha sido suficientemente tocado, si bien ahora con Berizzo en Sevilla cobrando más y fichando aún más, las decisiones tomadas nos pueden "afectar" aún más si cabe.
O suizo escribiu:Os emocionais porque entra en el 66 y marca gol con el Genk. A mi me gustaria entender por que es suplente en el Genk y por que es una cagada.
Kelsen escribiu:kobreseiro escribiu:Mmmm, volvemos ao clásico Berizzo-Satán, xa tardaba ;-)
----------------------------------
Como sempre, o de sempre, hala Celta!!!
Cal é o término negativo que lle adico a Berizzo no meu comentario?El tema de la gestión de ciertas cosas por Berizzo y la connivencia con ellas del club creo que ya ha sido suficientemente tocado, si bien ahora con Berizzo en Sevilla cobrando más y fichando aún más, las decisiones tomadas nos pueden "afectar" aún más si cabe.
Non te parece que as "operacións" das saidas de Orellana e Naranjo ben merecen unha reflexión sobre Berizzo e a súa situación e expectativas no clube naquel momento?
bigo escribiu:Sin negarle la calidad del disparo no creo que ni en segunda division haya defensas tan permisivas como la de su rival en ese gol.
Kelsen escribiu:Ok, entón o que ti pensas é que Berizzo non participou nas decisións?
so informou previamente?
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 2 convidados