don pimpon escribiu:Yo trabajo muchas veces en Francia.
El otro día uno del trabajo me preguntó por Beauvue (como lleva varios años desaparecido entre lesiones y cesiones nunca se me había ocurrido preguntarle por él). Y me dijo qeu cuando estaba en el Lyon, en general la gente le consideraba muy muy malo. Pero malo con ganas. Que tuvo 1 año en el que todo le salió OK de cara a puerta pero que incluso así, la gente se "reía" de él porque le consideraban realmente malo con el balón y eran bastante frecuentes chistes sobre él y sus claras deficiencias en técnica (vamos, que era una coña a nivel nacional).
Me llamó la atención. Yo pensaba que en Francia tenía buen cartel...... bueno, no es el mejor día para decir esto la verdad. Pero justo hace 2 semanas me lo dijeron y al ver ahora su hilo arriba, me acordé.
Felicidades por la recuperación!
Maldito United escribiu:Suena para el Nimes. https://rmcsport.bfmtv.com/football/mer ... 36777.html
luisinho33 escribiu:pues lo vuelvo a decir, si jugamos en ataque a lo que ultimamente jugamos, que es a poner centros desde los laterales, probaria a este hombre, veremos si la directiva le da permiso a Oscar
RCBrais escribiu:luisinho33 escribiu:pues lo vuelvo a decir, si jugamos en ataque a lo que ultimamente jugamos, que es a poner centros desde los laterales, probaria a este hombre, veremos si la directiva le da permiso a Oscar
é que para facer o que facemos... e meter balóns á olla... polo menos Beauvuve salta... Aínda que sexa para os últimos minutos e un día con baixas
A min o que me jode é a mentira... que nos tomen por parvos... que o entrenador pode dispoñer del se quere coma se dixo non fai moito...
E aquí non hai un caso Radoja, nin Wass, nin Johnny... aquí non puteou ao clube co seu axente, con temas de pasta, nin se puxo a entrenar pola súa conta por querer irse a onde lle petaba, nin nada parecido...
é soamente un tipo que rompeu e nunca voltou a ser igual
Á marxe de que nos pudiese ser máis ou menos útil... do que xa se falou e moito... non me parece nin medio ben o que se está a facer con él
E visto o que se está a ver no estadio... por mal que esté de forma ao mellor ata aportaba ganas e deixaba a máis de un en evidencia só por correr a presionar ao rival
Celtista_de_Bexo escribiu:RCBrais escribiu:luisinho33 escribiu:pues lo vuelvo a decir, si jugamos en ataque a lo que ultimamente jugamos, que es a poner centros desde los laterales, probaria a este hombre, veremos si la directiva le da permiso a Oscar
é que para facer o que facemos... e meter balóns á olla... polo menos Beauvuve salta... Aínda que sexa para os últimos minutos e un día con baixas
A min o que me jode é a mentira... que nos tomen por parvos... que o entrenador pode dispoñer del se quere coma se dixo non fai moito...
E aquí non hai un caso Radoja, nin Wass, nin Johnny... aquí non puteou ao clube co seu axente, con temas de pasta, nin se puxo a entrenar pola súa conta por querer irse a onde lle petaba, nin nada parecido...
é soamente un tipo que rompeu e nunca voltou a ser igual
Á marxe de que nos pudiese ser máis ou menos útil... do que xa se falou e moito... non me parece nin medio ben o que se está a facer con él
E visto o que se está a ver no estadio... por mal que esté de forma ao mellor ata aportaba ganas e deixaba a máis de un en evidencia só por correr a presionar ao rival
Aquí puteou ao clube exactamente igual ca todos: non obedecendo cegamente as instruccións que lle dá o clube.
A ver se empezamos a velo claro: se o clube quere que un xogador renove, o xogador ten que renovar ou queda mal visto. Se non renova e o clube quere véndelo para gañar cun traspaso, é a última oportunidade do xogador para non ser apartado.
Por exemplo, MKD non figura na túa lista e, sen embargo, marchou de balde por finalización de contrato, igual ca Radoja. Por qué a diferenza? Porque no caso de MKD foi o clube o que non quixo que seguise co contrato que tiña asinado o danés.
luisinho33 escribiu:Según faro se va al depor,espero que traspasado
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 8 convidados