Cidade_olivica escribiu:El mio para Dani tb pero me falta...
Tristan, Angel, Jesuli, iriney...
y los que seguro me dejo en el tintero
casual_hool escribiu:Salva Ballesta, por querer mais a españa que a sua familia
Davizinho-24 escribiu:casual_hool escribiu:Salva Ballesta, por querer mais a españa que a sua familia
Pois se quere a España,...cousa máis normal do mundo vivindo en democrácia e en liberdade de ideoloxía. Eu o felicito así que non o entendo. Outra cousa é que lle rían algúns as estupideces ós "celtarras".
casual_hool escribiu:Davizinho-24 escribiu:casual_hool escribiu:Salva Ballesta, por querer mais a españa que a sua familia
Pois se quere a España,...cousa máis normal do mundo vivindo en democrácia e en liberdade de ideoloxía. Eu o felicito así que non o entendo. Outra cousa é que lle rían algúns as estupideces ós "celtarras".
Non sei a que ven nada do que escribes, vivindo en democrácia e en liberdade de ideoloxía a miña opinion e totalmente valida e respetuosa con todo o mundo.
Davizinho-24 escribiu:casual_hool escribiu:Davizinho-24 escribiu:casual_hool escribiu:Salva Ballesta, por querer mais a españa que a sua familia
Non sei a que ven nada do que escribes, vivindo en democrácia e en liberdade de ideoloxía a miña opinion e totalmente valida e respetuosa con todo o mundo.
Por suposto que si, o problema é que se lle critique porque queira ó seu país. Por que non creo que sexa por outra cousa e non me digas que non.
Usuarios navegando neste foro: Caronte, Fox Mulder e 8 convidados