antihaters escribiu:@Guderian
No me compares a uno de los cinco hombres más ricos del mundo con uno que cogió un club de fútbol a punto de desaparecer. Me explicas qué hace Mouriño haciéndose cargo del Celta si según tú es un viejo decrépito que solo busca forrarse? Quién compra un club endeudado a punto de desaparecer con vistas a hacerse millonario? Si tuvieses pasta y quisieses hacerte rico y millonario tu compra prioritaria hoy sería el Reus?
@Ahiovai
Nadie habló de que se hiciese nada ilegal, simplemente buscar la manera legal de hacerlo, que existe.
Lo de los accesos yo me refiero a arreglar esas carreteras que conectan Vigo y Mos que según dicen algunos son tercermundistas y no soportarían el tráfico.
O primeiro párrafo que comentas o explicou Mouriño no seu día. Quen da sua familia iba querer facerse cargo dun simple club de fútbol? O cal non lle teñen ningunha clase de apego.
Nadie.
Pero si o club de fútbol lle asocias inversions e o convirtes nunca empresa que xenere cartos e beneficios, si formaría a alguen para que continuase o negocio familiar,e polo tanto a empresa que reparta dividendos. Agora ben e un club de fútbol axeitado para este propósito? Deberiamos preguntalo en Santander,Málaga,Granada,Valencia...
Fútbol moderno que lle chaman,aquí non hai un chino,nin arabe e galego-mexicano ,e o propósito e o mesmo