tomashervas escribiu:La campaña de renvación creo que ya acabó y de momento no se sabe nada de cifra oficial, ¿alguien sabe algo?
druida escribiu:Nunca se dixo a verdade sobre o número de socios.......ningún club di os datos reais....
Cantos anos pasamos co tema de chegar a 18.000, de chegar a 20.000? E realmente que pagasen eu estou seguro que nunca se pasou de 15.000.....e sei que fai anos, no descenso de 1990 o club so tiña 7.000 socios ao corrente de pago...
Así que se agora din as cifras e din que somos 9.000 ou 10.000 serían por primeira vez cifras reais. Hai que criticar os desastres de planificación de Mouriño, pero se criticamos todo por criticar, perdemos a razón.
McCartney escribiu:Lei una frase por aquí hace poco que decía lo siguiente: prefiero 10.000 fieles, que no 30.000 oportunistas
A tonar nota.
McCartney escribiu:Lei una frase por aquí hace poco que decía lo siguiente: prefiero 10.000 fieles, que no 30.000 oportunistas
A tonar nota.
Zarevitz escribiu:anteriormente coñecida coma "Peña Luís Figo)
druida escribiu:Nunca se dixo a verdade sobre o número de socios.......ningún club di os datos reais....
Cantos anos pasamos co tema de chegar a 18.000, de chegar a 20.000? E realmente que pagasen eu estou seguro que nunca se pasou de 15.000.....e sei que fai anos, no descenso de 1990 o club so tiña 7.000 socios ao corrente de pago...
Así que se agora din as cifras e din que somos 9.000 ou 10.000 serían por primeira vez cifras reais. Hai que criticar os desastres de planificación de Mouriño, pero se criticamos todo por criticar, perdemos a razón.
tomashervas escribiu:esta tarde a las 6, rueda de prensa de la hija de mouriño para dar el numero de socios oficial,
Se admiten apuestas!![]()
Yo digo 8700 socios
Celtista on tour escribiu:tomashervas escribiu:esta tarde a las 6, rueda de prensa de la hija de mouriño para dar el numero de socios oficial,
Se admiten apuestas!![]()
Yo digo 8700 socios
Yo digo 11.000!!!!!!!!!
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados