LaMáquina escribiu:Lo pregunto porque hay poquísima actividad dese hace ya tiempo. Estamos en previa de derbi y apenas hay gente conectada y muy pocos posts.
Ya sé que hubo una escisión no hace mucho cuando lo del amigo Ere y el foro alternativo, pero en su momento no se notó tanto. Pero es que tengo la sensación de que últimamente la cosa va a peor.
¿Me equivoco o hay algo que se me escape?
kobreseiro escribiu:Cri, cri, cri, cri... ;)
Camanceiro escribiu:Penso que o nivel de participación no foro é inverso á clasificación do Celta.
Agora non se suscitan debates de Berizzo si, Berizzo non; se Tucu é unha manta ou un cobertor; se Nolito se vai ou se queda; Se Mouriño é o mellor presidente que tivemos ou é un 'rianxeiro'; etc., etc. Estamos a vivir unha etapa de tranquilidade económica, na cuestión deportiva penso que pouco máis podemos pedir...
Se agora mesmo estivésemos a ocupar a situación na clasificación de Xetafe, Sporting, etc. xa veríamos como andaría o foro: ardendoSó hai que mirar ós máís críticos con Berizzo, Mouriño, Tucu, etc.: non se escoitan respirar.
Astro_Mostovoi escribiu:Eu persoalmente escribo bastante menos que antes porque case todos os fíos son un bucle e se criticas algo sempre che saen con que eres un amargado que non disfruta do momento, que que mais queremos etc. Un foro é para discutir pero se todo o mundo pensa igual non hai discusión posible. A min non me gusta Berizzo nin o Tucu nin o abandono do proxecto de canteira pero non vou a estar continuamente debatindo polo que dixen anteriormente. E creo que non hai moito mais. O mais interesante son os fíos de directo.
Cando sexa mercado xa haberá movemento.
Eu seguirei entrando como todos os días e tentarei participar mais.
Camanceiro escribiu:Penso que o nivel de participación no foro é inverso á clasificación do Celta.
Agora non se suscitan debates de Berizzo si, Berizzo non; se Tucu é unha manta ou un cobertor; se Nolito se vai ou se queda; Se Mouriño é o mellor presidente que tivemos ou é un 'rianxeiro'; etc., etc. Estamos a vivir unha etapa de tranquilidade económica, na cuestión deportiva penso que pouco máis podemos pedir...
Se agora mesmo estivésemos a ocupar a situación na clasificación de Xetafe, Sporting, etc. xa veríamos como andaría o foro: ardendoSó hai que mirar ós máís críticos con Berizzo, Mouriño, Tucu, etc.: non se escoitan respirar
Astro_Mostovoi escribiu:Eu persoalmente escribo bastante menos que antes porque case todos os fíos son un bucle e se criticas algo sempre che saen con que eres un amargado que non disfruta do momento, que que mais queremos etc. Un foro é para discutir pero se todo o mundo pensa igual non hai discusión posible. A min non me gusta Berizzo nin o Tucu nin o abandono do proxecto de canteira pero non vou a estar continuamente debatindo polo que dixen anteriormente. E creo que non hai moito mais. O mais interesante son os fíos de directo.
Cando sexa mercado xa haberá movemento.
Eu seguirei entrando como todos os días e tentarei participar mais.
En pretemporada habia muchos que vaticinaban el gran cataclismo del Celta esta temporada. Hoy estamos practicamente clasificados para Europa.
Alguno pregunta por que no renueva Berizzo. Yo creo que ya es mas cuestion de el que del Celta.
Stoichkov, De Dios, Antic, Lopez Caro, ...
Non se sabe o que un ten ata que o perde.
Además pocos devieron ver los resultados de los otros equipos:
Bcna perdio
Sevilla perdio
Ath. Bilbao empato
Malaga empato.
Solo ganaron de arriba Villareal y Atletico Madrid, y claro el Madrid no lo cuento porque jugaba contra un rival superior (Barcelona).
JJC escribiu:Majhoney escribiu:Pasa un poco de todo lo que comentais aquí y que pasan los años, las tecnologías avanzan y cada uno encuentra otros sitios en los que se encuentra más cómodo. Algunos en otros foros, otros en redes sociales y otros simplemente vuelven a las conversaciones con uan cerveza en la mano.
Que sin duda, son las mejores. Yo estoy absolutamente convencido que si las más agrias polémicas que hemos tenido por aquí, hubieran tenido lugar en un bar con la cerveza de rigor por delante, no hubieran existido. Mirarse a los ojos vale muchísimo más que todas las palabras que podamos escribir aquí.
Un Saludo
JJC escribiu:Que sin duda, son las mejores. Yo estoy absolutamente convencido que si las más agrias polémicas que hemos tenido por aquí, hubieran tenido lugar en un bar con la cerveza de rigor por delante, no hubieran existido. Mirarse a los ojos vale muchísimo más que todas las palabras que podamos escribir aquí.
Un Saludo
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados