saki12 escribiu:Amiguiño, a comunicación afición-clube é nula...
Eso si, apoio a túa proposta
Solskjaer escribiu:Yo tengo a 2 chicas delante que son auténticas chimeneas...
Majhoney escribiu:saki12 escribiu:Amiguiño, a comunicación afición-clube é nula...
No estoy nada de acuerdo.
Iago celtista escribiu:Estes días estiven pensando en enviar unha carta ao noso presidente Carlos Mouriño.
O tema? O fume no estadio.
É algo que nos molesta a todos. E é que dende antes do partido sempre hai un fumador. Xa sexa en tribuna ou en Gol, en marcador ou en Río Baixo.
A saúde dos nenos, de xente maior e da xente de mediana idade esta por enriba dos vicios (sen faltar ao respeto) de outras persoas.
A miña intención e conseguir liberar Balaídos do tabaco e do porro, que molesta a todos, pero preciso algo de apoio.
Porque non vos enganedes, iso aféctanos a todos.
Iago Celtista.
Juanjo.Costas escribiu:Solskjaer escribiu:Yo tengo a 2 chicas delante que son auténticas chimeneas...
Son pacientes tuyas y les has notado que fuman mucho al examinarlas ???
Juanjo Costas
saki12 escribiu:Majhoney escribiu:saki12 escribiu:Amiguiño, a comunicación afición-clube é nula...
Fai cinco meses enviei unha carta a Praza España; digo eu que ou non teñen buzón, ou unha cabra cómelles a correspondencia, ou non fan nin caso. Porque deixei unha dirección de e-mail por se respondían e nin caso...
Ao millor é todo unha paranoia miña, non sei
Solskjaer escribiu:saki12 escribiu:Majhoney escribiu:[quote="saki12"]Amiguiño, a comunicación afición-clube é nula...
Fai cinco meses enviei unha carta a Praza España; digo eu que ou non teñen buzón, ou unha cabra cómelles a correspondencia, ou non fan nin caso. Porque deixei unha dirección de e-mail por se respondían e nin caso...
Ao millor é todo unha paranoia miña, non sei
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados