Agulla escribiu:metome onde non me chaman...
pero igual a preguntar deberia ser o reves
CHURY escribiu:Agulla escribiu:metome onde non me chaman...
Puedes explicarme algún motivo por el que la pregunta deba ser al revés?
En cuanto a lo de llevarse mal, pues no se que decirte, por parte de Comando no hay ningún problema con Celtarras, en el caso contrario pues lo mejor es que se lo preguntes a ellos.
Agulla escribiu:CHURY escribiu:Agulla escribiu:metome onde non me chaman...
En cuanto a lo de llevarse mal, pues no se que decirte, por parte de Comando no hay ningún problema con Celtarras, en el caso contrario pues lo mejor es que se lo preguntes a ellos.
antes esa pregunta era
¿por que os de comando levanse mal cos celtarras?
CHURY escribiu:Agulla escribiu:CHURY escribiu:
antes esa pregunta era
¿por que os de comando levanse mal cos celtarras?
Pues no lo se Agulla, si tu lo dices que esa pregunta circulaba por algún lado pues será cierto, pero vamos, te lo digo a ciencia cierta que no tenemos problema alguno con Celtarras, ya tenemos problemas bastantes con el celta y con la crisis como para ponernos a discutir con Celtarras o cualquier otra peña.
Por nuestra parte vamos a Balaidos a animar y a pasarlo bien, con ello ya tenemos bastante y si aún encima el Celta gana pues es la reostia.
Yago escribiu:dende a miña humilde opinion un dos motivos e o de pisarse canticos tanto dun grupo como de outro o que leva a alporizarse o que llo fan tamen pode ser a diferencia de ideais , algun motivo mais habrá pero eu descoñeceo porque non son membro de ningun
o que nadie pode negar que en xeral estas duas peñas non se levan moi ben que digamos
ogallá pro ano haia mais unidade entre os poucos que vamos e axudemos no que poidamos todos xuntos dende as bancadas
Celtista on tour escribiu:Yago escribiu:dende a miña humilde opinion un dos motivos e o de pisarse canticos tanto dun grupo como de outro o que leva a alporizarse o que llo fan tamen pode ser a diferencia de ideais , algun motivo mais habrá pero eu descoñeceo porque non son membro de ningun
o que nadie pode negar que en xeral estas duas peñas non se levan moi ben que digamos
ogallá pro ano haia mais unidade entre os poucos que vamos e axudemos no que poidamos todos xuntos dende as bancadas
Yago, se nota que no te pasas mucho por marcador, desde Comando se ha seguido muchas veces cánticos de celtarras que tengan que ver con la animación al equipo, y directamente se han ignorado cánticos con fondo político o particularmente independentista. Desde celtarras no creo que puedan decir lo mismo, nunca han seguido cánticos , ya no comando, sino de marcador o de balaídos entero. Ellos van por libre. Con sus ideas y sus cánticos. Pero por libre.
Comando, al margen de dar cabida a gente de todas las ideologías, y digo todas, es un grupo de animación del Celta, y creo que lo ha demostrado con creces...no un grupo que usa el estadio para propagar sus ideales.
Y no sigo con este tema porque sé que es un debate estéril. En realidad solo espero que pronto podamos cantar todos el ascenso...a ver si con eso nos ponemos de acuerdo...
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 3 convidados