Delcelta.com. Foro Celta de Vigo

O foro do Celta de Vigo

Saltar ao contido

Procura avanzada
  • Índice do Foro ‹ PEÑAS ‹ Comando Celta
  • Mudar tamaño de fonte
  • Imprimir contido visualizado
  • FAQ
  • Rexistrarse
  • Iniciar sesión
Índice do Foro ‹ PEÑAS ‹ Comando Celta

Malvidinho, ti si es grande !!

Un clásico...
Publicar unha resposta
20 mensaxes publicadas • Páxina 1 de 1

Malvidinho, ti si es grande !!

Mensaxepor pow16 » 19 Xuñ 2008 15:49

Tiña gañas de dicilo ..... por todo o que fas polo Celta e para que os demais sintamos ó Celta....

MALVIDINHO CRACK

(extensible a todolos comandos, dende o Franchu-presidente ata os nasciturus, dende o máis grande ó máis pokito)

Pero tiña ganas de destacar ó Malvido, carallo !!
pow16
Moderador

Mensaxes: 3421
Rexistrado: 18 Maio 2005 23:00
Enriba

Re: Malvidinho, ti si es grande !!

Mensaxepor Lauceleste » 19 Xuñ 2008 16:28

MOI CERTO!!!Eu nunca esquecerei a volta do viaxe a Ferrol no bus cando se puxo a levantarnos a moral a todos dicindo que tanso estabamos a 8 puntos do ascenso e que todo era posible. E eque ata que as matematicas dixeron que nos quedábamos en segunda el sempre tirou de nos para que non perdéramos a ilusión e ainda o segue facendo.
GRANDE MALVIDO, NON CAMBIES NUNCA!!!

:celta_bufanda: :celta_bufanda: :celta_bufanda:
Lauceleste
Infantil

Mensaxes: 628
Rexistrado: 12 Xuñ 2008 22:09
  • Sitio web
Enriba

Mensaxepor CHAMPY » 19 Xuñ 2008 16:39

Lauceleste escribiu:MOI CERTO!!!Eu nunca esquecerei a volta do viaxe a Ferrol no bus cando se puxo a levantarnos a moral a todos dicindo que tanso estabamos a 8 puntos do ascenso e que todo era posible. E eque ata que as matematicas dixeron que nos quedábamos en segunda el sempre tirou de nos para que non perdéramos a ilusión e ainda o segue facendo.

Aun me acuerdo cuando nos encontramos en el area de descanso, los que ibamos en el otro autobus estabamos con la moral por los suelos.... y llegasteis vosotros, y bajasteis del bus al grio de "QUE SI JODER QUE VAMOS ....." :shock: :shock: :shock: :shock: lo primero que pense fue - "Que coño se fuman estos?", parecia que veniais de ganar la final de la copa del mundo o algo parecido,... pero solo era que alguien habia empezado a dar animos y habia contagiado con su ilusion a todo el bus
CHAMPY
Cadete

Mensaxes: 894
Rexistrado: 10 Xuñ 2005 10:29
Enriba

Mensaxepor lauritta » 19 Xuñ 2008 19:53

Lauceleste escribiu:MOI CERTO!!!Eu nunca esquecerei a volta do viaxe a Ferrol no bus cando se puxo a levantarnos a moral a todos dicindo que tanso estabamos a 8 puntos do ascenso e que todo era posible. E eque ata que as matematicas dixeron que nos quedábamos en segunda el sempre tirou de nos para que non perdéramos a ilusión e ainda o segue facendo.

jajaja...acordaste?saimos do bus pensando que podía ser posible despois dos cálculos matematicos e as verbas que deu.Sacounos aquela idea de que xa estaba todo perdido

Que Grande!
lauritta
Xuvenil

Mensaxes: 1009
Rexistrado: 09 Mar 2007 17:26
Enriba

Mensaxepor Javito » 20 Xuñ 2008 13:25

Grande MALVIDO!!!!!!!!!!!!!!!! ERES UN CRACK!!!!!!!!

DE MAYOR QUIERO SER COMO TU!!!!!!!!!!!!!
Javito
Suplente habitual

Mensaxes: 4883
Rexistrado: 02 Abr 2007 14:02
Ubicación: De bajón, esto es superior....pero no abandonare al Celta en la vida!
  • Sitio web
Enriba

Mensaxepor Malvidinho » 20 Xuñ 2008 16:25

Pequeñito,pequeñito.....grande de verdad es encontrase a un grupo de gente como vosotros,unidos por un único sentimiento:el celtismo......Todos nosotros unidos haremos que este equipo sea grande.Vamos,que el año que viene vamos a disfrutar a tope viendo a nuestro Celta ganar y ganar hasta conseguir el ansiado ascenso.A por eles,oe!!!!!!!
Malvidinho
Infantil

Mensaxes: 652
Rexistrado: 14 Abr 2008 12:01
Enriba

Mensaxepor Javito » 23 Xuñ 2008 09:52

Malvidinho escribiu:Pequeñito,pequeñito.....grande de verdad es encontrase a un grupo de gente como vosotros,unidos por un único sentimiento:el celtismo......Todos nosotros unidos haremos que este equipo sea grande.Vamos,que el año que viene vamos a disfrutar a tope viendo a nuestro Celta ganar y ganar hasta conseguir el ansiado ascenso.A por eles,oe!!!!!!!

Leer tus posts me hacen feliz, en serio, empiezo a respirar ya que pronto comienza la liga, que pronto sera el "Comienzo del principio de nuestro final en 2ª" .....lo veo!"!!!!!!!

****************************HALA CELTA****************************SEMPRE CELTA**********************************************************
Javito
Suplente habitual

Ubicación: De bajón, esto es superior....pero no abandonare al Celta en la vida!
  • Sitio web
Enriba

Mensaxepor Sinobin_gudeli » 25 Xuñ 2008 14:50

Si Balaídos animara 1/4 de lo que animó en el partido de aquí en Las Palmas, estaríamos en 1º fijo. Con el 0-1 en contra, yo sufriendo como un cabrón ( me pongo muy nervioso ) y él dándolo todo...A ver si puedo ir a algún partido a Balaídos la próxima temporada y me dejo la garganta como tú! Saludos!
Sinobin_gudeli
Entrena co primeiro equipo

Mensaxes: 2054
Rexistrado: 29 Maio 2005 02:47
  • Sitio web
Enriba

Mensaxepor Javito » 25 Xuñ 2008 17:34

Sinobin_gudeli escribiu:Si Balaídos animara 1/4 de lo que animó en el partido de aquí en Las Palmas, estaríamos en 1º fijo. Con el 0-1 en contra, yo sufriendo como un cabrón ( me pongo muy nervioso ) y él dándolo todo...A ver si puedo ir a algún partido a Balaídos la próxima temporada y me dejo la garganta como tú! Saludos!

Este tio es un CRACK!!!!

Queremos 30000 Malvidos en Balaidos, no 30000 Malvados jejejejejejeje
Javito
Suplente habitual

• Sitio web
Enriba

Mensaxepor lauritta » 25 Xuñ 2008 18:08

Javito escribiu:
Sinobin_gudeli escribiu:Si Balaídos animara 1/4 de lo que animó en el partido de aquí en Las Palmas, estaríamos en 1º fijo. Con el 0-1 en contra, yo sufriendo como un cabrón ( me pongo muy nervioso ) y él dándolo todo...A ver si puedo ir a algún partido a Balaídos la próxima temporada y me dejo la garganta como tú! Saludos!

Este tio es un CRACK!!!!

Javito..todo iba bien hasta que intentaste hacer el chiste... :roll:
lauritta
Xuvenil

Mensaxes: 1009
Rexistrado: 09 Mar 2007 17:26
Enriba

Mensaxepor comandoeira » 25 Xuñ 2008 19:04

lauritta escribiu:
Javito escribiu:

Este tio es un CRACK!!!!

:lol: :lol: puñalada!
comandoeira
Equipo filial

Mensaxes: 1693
Rexistrado: 30 Abr 2008 08:30
Enriba

Mensaxepor Malvidinho » 25 Xuñ 2008 19:37

por Sinobin_gudeli o 3:50 pm. 25 Mér Xuñ , 2008

Si Balaídos animara 1/4 de lo que animó en el partido de aquí en Las Palmas, estaríamos en 1º fijo. Con el 0-1 en contra, yo sufriendo como un cabrón ( me pongo muy nervioso ) y él dándolo todo...A ver si puedo ir a algún partido a Balaídos la próxima temporada y me dejo la garganta como tú! Saludos!

Hola,encontrame en Las Palmas a gente como tú fue el darse cuenta una vez más de lo grande que es el Celtismo.A ver si esta nueva temporada puedo repetir viaje a la isla y volver a ver a Trashorras marcar el gol de la victoria porque esta vez será la nuestra.Saludos y a seguir teneindo el celtismo como bandera......Tú si eres un autentico Crack.Saludos. biggrin
Malvidinho
Infantil

Mensaxes: 652
Rexistrado: 14 Abr 2008 12:01
Enriba

Mensaxepor Javito » 26 Xuñ 2008 08:12

lauritta escribiu:
Javito escribiu:

Este tio es un CRACK!!!!

Puñalada, mañana lo arreglamos lo hablamos!
Javito
Suplente habitual

• Sitio web
Enriba

Mensaxepor pow16 » 06 Abr 2009 21:48

¡¡¡ No te digo ná y te lo digo tó !!!

Enorme Malvi, enorme ....Y

mi reconocimiento para Rakeliña que quiso comenzar cánticos pero no tiene el torrente de tenor que tiene Josito!
pow16
Moderador

Mensaxes: 3421
Rexistrado: 18 Maio 2005 23:00
Enriba

Mensaxepor celta_atlantico » 07 Abr 2009 11:35

Malvido, me convenciste en la comida de Salamanca.
En 4 años, estamos en Tokio viendo al Celta jugar la final de la Copa Intercontinental.
¡A por ellos!
celta_atlantico
Suplente habitual

Mensaxes: 5279
Rexistrado: 18 Set 2007 10:44
Enriba

Mensaxepor comandoeira » 07 Abr 2009 11:57

pow16 escribiu:¡¡¡ No te digo ná y te lo digo tó !!!

Enorme Malvi, enorme ....Y

mi reconocimiento para Rakeliña que quiso comenzar cánticos pero no tiene el torrente de tenor que tiene Josito!

:lol: :lol: aún así alguno se comenzó jajaja . Lo importante es que nos dejamos la voz y no fue en vano, nos hicimos oir bien, era una gozada ver la grada así, cada cual mejor.

LET´S GOO CELTA!
comandoeira
Equipo filial

Mensaxes: 1693
Rexistrado: 30 Abr 2008 08:30
Enriba

Mensaxepor Manchetto » 07 Abr 2009 15:05

Que gran persoa eres Malvi, flipei contigo en Tarragona, as túas palabras manteñen a esperanza do celtismo. Voltaremos a ser grandes, e ti terás gran culpa delo!!! Grazas Amigo!!!!!
Manchetto

Mensaxes: 2023
Rexistrado: 02 Set 2006 17:20
Ubicación: Para xogar nos grandes estadios temos que gañar nos pequenos.
Enriba

Mensaxepor Celtista on tour » 08 Abr 2009 06:50

Un crack Malvidinho, tuve el placer de compartir un viaje "relámpago" con dos grandes pesos pesados de la grada celeste (Malvido y Chury, con permiso de María!!), y realmente uno se da cuenta del grado de celtismo y compromiso que tienen. Sencillamente admirable.

Enhorabuena a Comando también por haber desplazado a tanta gente. Como siempre, un gran viaje donde lo mejor...fue la gente y el ambiente previo y durante el partido.
Celtista on tour

Mensaxes: 2269
Rexistrado: 08 Nov 2006 22:58
Enriba

Mensaxepor Lauceleste » 07 Xuñ 2009 12:10

E no encontro de onte voltou a demostrarnos o grande que é. Cada vez que se remataba un cantico el xirábase,subiase ao asento e mirando pra todos nos comezaba un novo sempre armado co seu bombo.
Xente coma ti fainos vivir o celtismo dende o mais fondo.
Grazas Malvido, ti si es grande!!!!
Lauceleste
Infantil

Mensaxes: 628
Rexistrado: 12 Xuñ 2008 22:09
  • Sitio web
Enriba

Mensaxepor Davizinho-24 » 07 Xuñ 2009 22:31

tu eres el encargado de la batuta Malvi. Eres grande! Da gusto rodearse de gente así en una grada.
Davizinho-24
Suplente habitual

Mensaxes: 4964
Rexistrado: 17 Dec 2007 01:30
Enriba

Publicar unha resposta
20 mensaxes publicadas • Páxina 1 de 1

Volver a Comando Celta

Quen está en liña

Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados

• Índice do Foro
  • O equipo • Eliminar todas as cookies dos Foros • Todas as horas son [UTC + 1, A] Horario da Europa Central, Horario da África do Oeste, Horario da Galiza