Celta logo existo escribiu:A culpa de estar toda segunda parte xogando sen aire non é del. Hai un señor, chamado Óscar que ten facer os cambios por moito que non lle convenzan os xogadores que ten no banco. Son os que ten, hai que utilizar os cambios e non pode ser que partido tras partido os nosos acaben fundidos e o entrenador non os cambie antes. Tapia tamén estaba escarallado e tivo que finxir lesión para que o cambiasen.
Nolito sería moito máis útil entrando fresco no minuto 60.
VigoCity escribiu:Celta logo existo escribiu:A culpa de estar toda segunda parte xogando sen aire non é del. Hai un señor, chamado Óscar que ten facer os cambios por moito que non lle convenzan os xogadores que ten no banco. Son os que ten, hai que utilizar os cambios e non pode ser que partido tras partido os nosos acaben fundidos e o entrenador non os cambie antes. Tapia tamén estaba escarallado e tivo que finxir lesión para que o cambiasen.
Óscar poderia ter no banco a Vadillo e deixouno sair. Non me da pena.
Celta logo existo escribiu:A culpa de estar toda segunda parte xogando sen aire non é del. Hai un señor, chamado Óscar que ten facer os cambios por moito que non lle convenzan os xogadores que ten no banco. Son os que ten, hai que utilizar os cambios e non pode ser que partido tras partido os nosos acaben fundidos e o entrenador non os cambie antes. Tapia tamén estaba escarallado e tivo que finxir lesión para que o cambiasen.
Jabixo escribiu:Está para la liga de veteranos. Increíble que siga jugando viendo sus últimos partidos. Bueno, en realidad miras la plantilla y entiendes por qué juega.
Waddle escribiu:Hasta su gol fue de lo peor, luego se animó un poco. A ver si gana en confianza aunque no deja de ser un jugador para 25 o 30mn.
Dagova escribiu:Mientras no lleguen refuerzos ofensivos yo me pensaría muy mucho lo de salir con Nolito, Iago y Santi de cara. Sé que no hay más, pero con ellos de saliendo de inicio no tenemos a nadie con un mínimo de experiencia para refrescar el ataque en la última media hora
Bueno, cambiouno por Okay, non? é un cambio defensivo para compensar algo o dos dous ofensivos do Sevilla que entraban. Non teño tan claro que o cambiara por outro ofensivo... oxalá.VigoCity escribiu:El problema con Nolito es que no tiene recambio.
Es un jugador muy útil, pero siempre pienso que a partir del minuto 60 necesita cambio. Si estuviese Vadillo, no tendríamos ese problema...
Ahora bien, querer que un jugador de su edad rinda 95 minutos, pues como que no lo más normal. El otro día el Chacho se dió cuenta, cosa que Óscar no hizo en los 9 partidos anteriores.
VigoCity escribiu:Dagova escribiu:Mientras no lleguen refuerzos ofensivos yo me pensaría muy mucho lo de salir con Nolito, Iago y Santi de cara. Sé que no hay más, pero con ellos de saliendo de inicio no tenemos a nadie con un mínimo de experiencia para refrescar el ataque en la última media hora
Si se recupera Emre Mor, ahora tendría minutos garantizados por necesidad.
Ante la necesidad, yo probaría un experimento (y no me gustan nada a mi los experimentos) que es probar a Junca de extremo. Sus carencias como lateral son defensivas. En ataque puede aportar.
Y la otra solución de emergencia es confiarle minutos a Miguel Rodríguez. Siempre que entra lo hace con muchísimas ganas y energía, pero aún no le hemos visto jugar media hora seguida para ver si puede aportar o no. Y sino probar a Iker (al que no volvimos a ver desde el gol al Real Madrid) o Lauti.
Usuarios navegando neste foro: Dr Jones, Frar e 11 convidados