Delcelta.com. Foro Celta de Vigo

O foro do Celta de Vigo

Saltar ao contido

Procura avanzada
  • Índice do Foro ‹ CELTA DE VIGO ‹ Mercado
  • Mudar tamaño de fonte
  • Imprimir contido visualizado
  • FAQ
  • Rexistrarse
  • Iniciar sesión
Índice do Foro ‹ CELTA DE VIGO ‹ Mercado

Iago Falque

Fichaxes e rumores | Fichajes y rumores
Publicar unha resposta
249 mensaxes publicadas • Páxina 12 de 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Re: Iago Falque

Mensaxepor Agulla » 29 Xul 2010 22:35

revivo escribiu:
Agulla escribiu:
Matt Le Tissier escribiu:Marchou do Barça porque non queria xogar no B e agora vai o Villareal B :roll:

Creo recordad que non foi así, foise porque Guardiola non o quería no B e mandabao para o Xuvenil

Así es, pero no fue Guardiola sino Luis Enrique. Lo digo porque en otro mensaje decían que se alegró de que el Barça fuese eliminado en Champions porque Guardiola no lo había querido y no tiene mucho sentido porque no era él quien dirigía al filial cuando Iago se fue.

Cierto.. se fue en el 2008 y ya era Luís Enrique el entrenador del Barça B
Agulla
Moderador

Mensaxes: 7118
Rexistrado: 24 Maio 2007 12:23
Enriba

Mensaxepor pokipfi » 30 Xul 2010 09:23

la entrevista en faro:

–¿En algún momento surgió la posibilidad de venir cedido al Celta?
–En ningún momento, no hubo contacto ni interés por parte del Celta. Es un buen club de los que este año pueden subir a Primera. Algún día me gustaría jugar en el Celta y vestir la camiseta del equipo de mi ciudad.
pokipfi
Entrena co primeiro equipo

Mensaxes: 2024
Rexistrado: 29 Maio 2005 01:21
Enriba

Mensaxepor Ereaga » 30 Xul 2010 11:42

pokipfi escribiu:la entrevista en faro:

–En ningún momento, no hubo contacto ni interés por parte del Celta. Es un buen club de los que este año pueden subir a Primera. Algún día me gustaría jugar en el Celta y vestir la camiseta del equipo de mi ciudad.

_plas_
Ereaga
Entra nas segundas partes

Mensaxes: 7102
Rexistrado: 17 Feb 2010 01:56
Enriba

Mensaxepor McArio » 30 Xul 2010 12:11

Lo dice con una pasión que tira pa'trás.
McArio
Alevín

Mensaxes: 201
Rexistrado: 28 Maio 2010 01:29
Enriba

Mensaxepor Mostokarpin » 30 Xul 2010 12:32

McArio escribiu:Lo dice con una pasión que tira pa'trás.

Con la misma pasión que Jonathan Pereira, vamos. byebye_
Mostokarpin
Suplente habitual

Mensaxes: 5953
Rexistrado: 21 Set 2007 09:48
Enriba

Mensaxepor McArio » 30 Xul 2010 12:42

Mostokarpin escribiu:
McArio escribiu:Lo dice con una pasión que tira pa'trás.

Con la misma pasión que Jonathan Pereira, vamos. byebye_

Creo que hasta Nico Kranjkar lo habría dicho con más entusiasmo.
McArio
Alevín

Mensaxes: 201
Rexistrado: 28 Maio 2010 01:29
Enriba

Mensaxepor Ereaga » 30 Xul 2010 15:42

lo unico que se esta hablando de este por hablar , porque yo aun no lei ni escuché ningun rumor de venir al Celta, esto me suena a lo del Chou-ri - soo , aquel coreano que ni existia...

EL CELTA NEGOCIA LA CONTRATACION DE VARIOS COREANOS

El R.C.Celta esta cerca de cerrar la contratacion de dos laterales , dos centrocampistas ,un delantero , un central y un portero . Todos ellos son de origen surcoreano , aunque dos de ellos vendran cedidos y tres de prueba , el delantero y portero vienen con la carta de libertad en la mano . Asi quedaria la plantilla definitivamente cerrada , dandole un toque exotico y aun mas asiatico a la plantilla tras la contratacion de la marca deportiva china Li-Ning. Estos jugadores son:

Eu-Xa-Fun - Un lateral izquierdo que viene a prueba para hacer la pretemporada y convencer a Herrera.

Dou-Kun-Pao - Lateral derecho que viene cedido por In-cheon United.

Nonh-Hai-Xeo - Centrocampista de banda izquierda que viene tambien a prueba .

Xa-Tse-Foi - Central cedido por Chunamm Dragons hasta final de temporada con opcion de compra.

Vai-ko-Pai - Delantero que viene en propiedad tras rescindir contrato con el In-Cheon United.

Xoan-Fai-Ben - Portero que viene libre del Jeonbuk Hyundai .

Kaeu-No-Chan - Medio de corte ofensivo que estara a prueba ante la posible salida de Michu , este rescindió contrato con el Seongnam Ilhwa Chunma.
Ereaga

Enriba

Mensaxepor Gauda RCCV » 30 Xul 2010 15:52

Ereaga escribiu:lo unico que se esta hablando de este por hablar , porque yo aun no lei ni escuché ningun rumor de venir al Celta, esto me suena a lo del Chou-ri - soo , aquel coreano que ni existia...

El R.C.Celta esta cerca de cerrar la contratacion de dos laterales , dos centrocampistas ,un delantero , un central y un portero . Todos ellos son de origen surcoreano , aunque dos de ellos vendran cedidos y tres de prueba , el delantero y portero vienen con la carta de libertad en la mano . Asi quedaria la plantilla definitivamente cerrada , dandole un toque exotico y aun mas asiatico a la plantilla tras la contratacion de la marca deportiva china Li-Ning. Estos jugadores son:

Eu-Xa-Fun - Un lateral izquierdo que viene a prueba para hacer la pretemporada y convencer a Herrera.

Xa-Tse-Foi - Central cedido por Chunamm Dragons hasta final de temporada con opcion de compra.

Vai-ko-Pai - Delantero que viene en propiedad tras rescindir contrato con el In-Cheon United.

Kaeu-No-Chan - Medio de corte ofensivo que estara a prueba ante la posible salida de Michu , este rescindió contrato con el Seongnam Ilhwa Chunma.

_alabanza _alabanza _alabanza _plas_ _plas_ _plas_ biggrin biggrin
Gauda RCCV
Prebenxamín

Mensaxes: 120
Rexistrado: 28 Xuñ 2010 16:14
Enriba

Mensaxepor flow » 30 Xul 2010 16:04

Ereaga escribiu:

_plas_

bueno si...este tipo no se de que palo va....
flow
Xuvenil

Mensaxes: 1165
Rexistrado: 18 Xan 2006 13:58
Enriba

Mensaxepor josego » 30 Xul 2010 16:08

Ereaga escribiu:lo unico que se esta hablando de este por hablar , porque yo aun no lei ni escuché ningun rumor de venir al Celta, esto me suena a lo del Chou-ri - soo , aquel coreano que ni existia...

_alabanza _alabanza :lol: :lol: :lol: _plas_ _plas_
josego
Infantil

Mensaxes: 664
Rexistrado: 29 Nov 2006 11:43
Enriba

Mensaxepor kai » 30 Xul 2010 23:51

Pois eu me quedaba mellor con Meh - Teo - Toh , un killer del area :lol:
kai
Alevín

Mensaxes: 286
Rexistrado: 21 Xuñ 2005 20:10
Enriba

Mensaxepor Ereaga » 31 Xul 2010 01:31

kai escribiu:Pois eu me quedaba mellor con Meh - Teo - Toh , un killer del area :lol:

jajajajja

hay rumores sobre 3 mas :

el central Ten-Bo-Ku

el portero Xa-Oh-Lin

y el medio Vou-Sen-Pes

:mrgreen:

En serio ... para noticias de cachondeo , mejor estas biggrin
Ereaga

Enriba

Mensaxepor Ereaga » 31 Xul 2010 01:37

se terminó el cachondeo , Falqué cedido al Vilarreal B , ya podemos pensar en fichar a Fas-Moi-Ben :lol:
Ereaga

Enriba

Mensaxepor Weke » 05 Set 2010 01:26

Como es sabado y no he salido, me he puesto a leer hilos antiguos para ponerme algo al dia en el foro y me he encontrado con este.Me llama la atencion que siempre metamos caña a la gente de nuestra ciudad que triunfa fuera. Joer esas declaraciones son de cariño hacia el celta y os poneis a analizar la pasion con la que las dice. Yo no veo un video para analizar como lo dice y tampoco tiene necesidad de hacernos la pelota puesto que esta en el Villareal.

Luego puede que se halla estancado o no, sois libres de opinar pero lo que esta claro es que fue, Mejor jugador alevin,mejor jugador infantil,mejor jugador cadete y mejor jugador juvenil, en competiciones a nivel nacional y alguna que otra internacional. Y me imagino que sabeis con quien compartia vestuario, y sin embargo los trofeos se los llevaba el.

Claro que eso no quiere decir que valla a triunfar fijo ,pero la perspectiva no me parece nada mala. Es de nuestra ciudad y yo estaria encantadisimo si tuviesemos la mas minima posibilidad de traerlo,aunque me parece fuera de nuestras posibilidades. Yo no descartaria que acabase jugando prontito en el Villarreal de primera.
Weke
Benxamín

Mensaxes: 143
Rexistrado: 29 Ago 2010 23:10
Enriba

Mensaxepor Matt Le Tissier » 05 Set 2010 06:38

Weke escribiu:

Como es sabado y no he salido, me he puesto a leer hilos antiguos para ponerme algo al dia en el foro y me he encontrado con este.Me llama la atencion que siempre metamos caña a la gente de nuestra ciudad que triunfa fuera. Joer esas declaraciones son de cariño hacia el celta y os poneis a analizar la pasion con la que las dice. Yo no veo un video para analizar como lo dice y tampoco tiene necesidad de hacernos la pelota puesto que esta en el Villareal.

Luego puede que se halla estancado o no, sois libres de opinar pero lo que esta claro es que fue, Mejor jugador alevin,mejor jugador infantil,mejor jugador cadete y mejor jugador juvenil, en competiciones a nivel nacional y alguna que otra internacional. Y me imagino que sabeis con quien compartia vestuario, y sin embargo los trofeos se los llevaba el.

Claro que eso no quiere decir que valla a triunfar fijo ,pero la perspectiva no me parece nada mala. Es de nuestra ciudad y yo estaria encantadisimo si tuviesemos la mas minima posibilidad de traerlo,aunque me parece fuera de nuestras posibilidades. Yo no descartaria que acabase jugando prontito en el Villarreal de primera.

A min pareceme que ten moitos fumes e moito bombo a verdade.
Matt Le Tissier
Convocatorias ocasionais

Mensaxes: 3403
Rexistrado: 12 Nov 2008 16:52
Enriba

Mensaxepor Weke » 05 Set 2010 12:07

Matt Le Tissier escribiu:
Weke escribiu:

A min pareceme que ten moitos fumes e moito bombo a verdade.

Si eu non che digo que no ,pero sempre foi un dos mellores en categorias inferiores. e penso que ten nivel de sobra para sogar con nos. Incluso ese bombo que lle dan e positivo para unha futura venda se non triunfase. Mira Adrian ,o fillo de michel, eiqui nin xogaba e ainda asi o getafe fichouno pra primeira. :wink:
Weke
Benxamín

Mensaxes: 143
Rexistrado: 29 Ago 2010 23:10
Enriba

Mensaxepor Matt Le Tissier » 05 Set 2010 12:59

Weke escribiu:Si eu non che digo que no ,pero sempre foi un dos mellores en categorias inferiores. e penso que ten nivel de sobra para sogar con nos. Incluso ese bombo que lle dan e positivo para unha futura venda se non triunfase. Mira Adrian ,o fillo de michel, eiqui nin xogaba e ainda asi o getafe fichouno pra primeira. :wink:

O dese rapaz é por ter un bo padriño por que ata ía convocado pola sub 21 cando non era nin convocado por V. Muñoz
Matt Le Tissier
Convocatorias ocasionais

Mensaxes: 3403
Rexistrado: 12 Nov 2008 16:52
Enriba

Mensaxepor unai_celtiña13 » 05 Set 2010 13:02

Matt Le Tissier escribiu:
Weke escribiu:Si eu non che digo que no ,pero sempre foi un dos mellores en categorias inferiores. e penso que ten nivel de sobra para sogar con nos. Incluso ese bombo que lle dan e positivo para unha futura venda se non triunfase. Mira Adrian ,o fillo de michel, eiqui nin xogaba e ainda asi o getafe fichouno pra primeira. :wink:

O dese rapaz é por ter un bo padriño por que ata ía convocado pola sub 21 cando non era nin convocado por V. Muñoz

+1
PAQUETE
aquí ni tuvo minutos ni los mereció
unai_celtiña13
Infantil

Mensaxes: 628
Rexistrado: 05 Xul 2010 12:29
Enriba

Mensaxepor olivico » 05 Set 2010 15:07

Adrian = Peor jugador que han visto mis ojos...

Y eso que jugaria 45 minutos,pero se le notaba el desproposito de jugador que era,ni enchufado jugo :lol:

Su nivel esta adaptado a 2B no mas
olivico

Mensaxes: 8377
Rexistrado: 29 Mar 2008 14:04
Enriba

Mensaxepor Lojorillo » 05 Set 2010 17:02

olivico escribiu:Adrian = Peor jugador que han visto mis ojos...

Y eso que jugaria 45 minutos,pero se le notaba el desproposito de jugador que era,ni enchufado jugo :lol:

Su nivel esta adaptado a 2B no mas

o teu con este rapaz é para que o mires. O teu odio non te deixa ver mais alá me parece a min
Lojorillo

Mensaxes: 6037
Rexistrado: 28 Out 2006 16:49
Enriba

AnteriorSeguinte

Publicar unha resposta
249 mensaxes publicadas • Páxina 12 de 13 • 1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Volver a Mercado

Quen está en liña

Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados

• Índice do Foro
  • O equipo • Eliminar todas as cookies dos Foros • Todas as horas son [UTC + 1, A] Horario da Europa Central, Horario da África do Oeste, Horario da Galiza