Céltico no exilio escribiu:Un bo prato de cocido e a vinganza está servida
Botella de Barrantes included, ¡¡home non!!

Céltico no exilio escribiu:Un bo prato de cocido e a vinganza está servida
MAKINA escribiu:Céltico no exilio escribiu:Un bo prato de cocido e a vinganza está servida
Botella de Barrantes included, ¡¡home non!!
Amergin escribiu:Eu espero que prohiban a marca de perfume da senhora que se sentou diante minha o día do Málaga... inda estou mareado...
E que prohiban os nenos nas bancadas, que non deixan ver un partido tranquilo, fan ruido de máis e choran.
E que prohiban os puttos móviles sonando cada dous segundos...
Co doado que sería facer a parte de arriba das bancadas para fumadores e as de abaixo para non fumadores...(o fume vai cara arriba)
Mostokarpin escribiu:Amergin escribiu:Eu espero que prohiban a marca de perfume da senhora que se sentou diante minha o día do Málaga... inda estou mareado...
E que prohiban os nenos nas bancadas, que non deixan ver un partido tranquilo, fan ruido de máis e choran.
E que prohiban os puttos móviles sonando cada dous segundos...
Co doado que sería facer a parte de arriba das bancadas para fumadores e as de abaixo para non fumadores...(o fume vai cara arriba)
![]()
Y lo de las pipas??? A mí me pone enfermo que me estén escupiendo al lado cáscaras!!
TipoDeIncógnito escribiu:Iso tamén acontece en Río...botan de todo dende arriba. Vasos baleiros, pipas, panos usados...moita xente non ten respeto por nada.
BertoCarballo11 escribiu:TipoDeIncógnito escribiu:Iso tamén acontece en Río...botan de todo dende arriba. Vasos baleiros, pipas, panos usados...moita xente non ten respeto por nada.
Y qué decir de los míticos...
Miguips escribiu:Por mi ojala que lo prohiban como en otros estadios
No tolero muy bien el humo del tabaco y estoy harto de aguantar el humo del de al lado, del de abajo, y del de arriba
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados