docjones escribiu:Gracias Ratkovic. Esa era mi impresión, pero no sabía si Vodafone marginaría a las OMVs dependientes de su red, o si directamente estarían todos afectados (como debe ser el caso por lo que me cuentas).
El día del derbi, estuve sin cobertura incluso de llamadas hasta bastante después del partido (como 30 o 45 minutos...)
Majhoney escribiu:Es cosa de R (o vodafone). Yo tengo cobertura siempre y utilizo movistar y gente al lado mía con R no tiene nunca.
Amergin escribiu:Nos estadios de primeira e segunda están utilizando inhibidores de frecuencia para evitar que as emisoras de radio emitan os partidos via telefónica dende as bancadas....
efcarrasco escribiu:Amergin escribiu:Nos estadios de primeira e segunda están utilizando inhibidores de frecuencia para evitar que as emisoras de radio emitan os partidos via telefónica dende as bancadas....
![]()
![]()
![]()
Y quién cojones es la LFP para IMPEDIR que yo utilice mi teléfono? Y encima sin avisarlo en ningún sitio. A mi me parece muy fuerte.
Amergin escribiu:Nos estadios de primeira e segunda están utilizando inhibidores de frecuencia para evitar que as emisoras de radio emitan os partidos via telefónica dende as bancadas....
javierul escribiu:Amergin escribiu:Nos estadios de primeira e segunda están utilizando inhibidores de frecuencia para evitar que as emisoras de radio emitan os partidos via telefónica dende as bancadas....
Podo asegurarche que en Balaidos o problema e de infraestructuras... Vodafone peta porque os smartphones saturan os canais de sinalizacion. Orange non sei e movistar menos pero imaxino que coxean do mesmo.
Ratkovic escribiu:efcarrasco escribiu:Amergin escribiu:Nos estadios de primeira e segunda están utilizando inhibidores de frecuencia para evitar que as emisoras de radio emitan os partidos via telefónica dende as bancadas....
![]()
![]()
![]()
Y quién cojones es la LFP para IMPEDIR que yo utilice mi teléfono? Y encima sin avisarlo en ningún sitio. A mi me parece muy fuerte.
Non digo que non estean a poñer inhibidores, pero eu este problema non só o tiven en Balaídos, por exemplo, na manifestación da día da foga xeral pasoume tamén, e mesmo a semana pasada en Castrelos. Na manifestación pode que puxeran inhibidores tamén, pero en Castrelos?![]()
A ver se comenta alguén máis de Timofónica, se máis xente comenta que non ten excesivos problemas non descarto pasarme a esa compañía...
A todo esto, e facendo un pequeno offtopic, sei que as compañías teñen a obrigación de liberarche o móbil ao ano de compralo, fai 2-3 anos te daban largas e era unha odisea, despois pasaron a cobrar por liberalo (que era ilegal), sabe alguén como está agora o tema?
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados