Majhoney escribiu:Seguro?, a mi me tiene pinta de lo contrario.
Hombre, si estan colocando el parquet, no deberia de faltar mucho pero bueno, me creo cualquier cosa...
Majhoney escribiu:Seguro?, a mi me tiene pinta de lo contrario.
Vicus23 escribiu:¿No se suponía que la sede social iba a incluir residencia? Lo digo por los comentarios en el hilo de Yelko, sobre si una residencia mejoraría la formación como personas de los canteranos, y en los que se comenta si la futura ciudad deportiva incluirá residencia o no. Lo dicho, ¿la sede social no va a tener residencia?
Vicus23 escribiu:¿No se suponía que la sede social iba a incluir residencia? Lo digo por los comentarios en el hilo de Yelko, sobre si una residencia mejoraría la formación como personas de los canteranos, y en los que se comenta si la futura ciudad deportiva incluirá residencia o no. Lo dicho, ¿la sede social no va a tener residencia?
celtinho1923 escribiu:Vicus23 escribiu:¿No se suponía que la sede social iba a incluir residencia? Lo digo por los comentarios en el hilo de Yelko, sobre si una residencia mejoraría la formación como personas de los canteranos, y en los que se comenta si la futura ciudad deportiva incluirá residencia o no. Lo dicho, ¿la sede social no va a tener residencia?
Polo que comunicaron no seu moment, a sede social si que vai ter residencia. Non creo que trocaran o proxecto nese sentido.
Respecto ao que comenta Lucho, eu iso xa non o sei. Mais creo que tería máis lóxica que os rapaces vivisen no centro e fosen a adestrar arriba tódolos días que que vivisen por alí e se tivesen que buscar a vida para baixar ao centro e ter unha vida. Hai que ter en conta que non poderán conducir e, por esa zona, que eu saiba, non hai buses urbanos. Vale que se teñen que centrar no fútbol e mais na escola, pero telos alí arriba de semi-reclusos pareceríame demasiado...
Lucho escribiu:celtinho1923 escribiu:Polo que comunicaron no seu moment, a sede social si que vai ter residencia. Non creo que trocaran o proxecto nese sentido.
Respecto ao que comenta Lucho, eu iso xa non o sei. Mais creo que tería máis lóxica que os rapaces vivisen no centro e fosen a adestrar arriba tódolos días que que vivisen por alí e se tivesen que buscar a vida para baixar ao centro e ter unha vida. Hai que ter en conta que non poderán conducir e, por esa zona, que eu saiba, non hai buses urbanos. Vale que se teñen que centrar no fútbol e mais na escola, pero telos alí arriba de semi-reclusos pareceríame demasiado...
En la presentación el presidente habló de una residencia con 56 habitaciones en la ciudad deportiva.
Lo recogieron todos los medios, además.
http://cadenaser.com/emisora/2017/12/16 ... 41678.html
http://www.farodevigo.es/celta-de-vigo/ ... 05218.html
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados