celtista escribiu:En el del Mini seguro que podré estar.....![]()
![]()
![]()
¡Nos vemos por los estadios! ¡Hala Celta!
celtista escribiu:En el del Mini seguro que podré estar.....![]()
![]()
![]()
¡Nos vemos por los estadios! ¡Hala Celta!
.Sinobin_gudeli escribiu:Girona obvio, pero seguramente me pierda uno de los otros 2 por los examenes, si no convenzo a algún culé gironés para ir a barna y volver tara jodia la cosa.
el 12 de septiembre es MUY probable que este en Balaídos.
Manchetto escribiu:Normalmente tiña pensado alternar un ano Girona e outro Tarragona, pero voume a tirar a piscina e vou a intentar estar nas tres citas. Eso si, xa podo ir aforrando ben.
Vémonos cedo Blau Cel´s
siareiro escribiu:Manchetto escribiu:Normalmente tiña pensado alternar un ano Girona e outro Tarragona, pero voume a tirar a piscina e vou a intentar estar nas tres citas. Eso si, xa podo ir aforrando ben.
Vémonos cedo Blau Cel´s
![]()
![]()
Agardamoste... e o licor café tamén, pero racionarémolo, que en Girona chegaches un pouco mareado ao partido.
Manchetto escribiu:Houbo fallos no guión dende o primeiro momento...
siareiro escribiu:Manchetto escribiu:Houbo fallos no guión dende o primeiro momento...
Sí, nunca máis deixarémoste solo 4 horas agardándonos en Girona... xa se sabe que para matar o aburrimento non hai mellor cousar que visitar os bares.
Escarállome cando me lembro de David no coche berrando "Cambados! Cambados! Mimadriña, como vai Cambados!!".
![]()
![]()
Sinobin_gudeli escribiu:El Celta - Barça B lo televisa el 33
Sinobin_gudeli escribiu:El Celta - Barça B lo televisa el 33
Sinobin_gudeli escribiu:NUNCA MÁS vuelvo a oir el 33, JAMÁS, me dio vergüenza ajena, y eso que era el filial del més que un club...
Sinobin_gudeli escribiu:Manolo, no me jodas, el cambio de Trashorras fue de risa, que no sabían a quien habían sacado del campo, solo uno, supongo que el que tu dices, al final dice..." ya os dije que era Trashorras" como diciendo, que no tenéis ni p... idea. Y macho, muy partidista, dice, un partidazo, más de 20 ocasiondes de gol en la primera parte, claro, 15 del Celta cabronazo. Partido limpio en la segunda mitad, solo 8 faltas, SIETE del barça...comentarios en los penaltis que no venían a cuento....llámame radical, pero nunca nunca más.
Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados